2008. november 14., péntek

Kultúra 1.

Jópár bejegyzés után most jutott eszembe először, hogy még nem írtam semmit az ókori kultúráról. Pedig talán nem ártana tisztában lenni a kor sajátosságaival. Nekem például egy tipikus könyvtár jut eszembe az alexandriai könyvtárra gondolva, szekrényekkel, és olyan emberekkel, akik nadrágot és inget hordanak minimum.
Pedig ugy erről szó sincs, az öltözéket tekintve jó, ha legalább ágyékkötő volt az embereken :) .
Próbáltam a neten az ókori Egyiptom kultúrájával kapcsolatban információkat gyűjteni, de számomra kicsit csalódás volt, hogy nem találtam egy komoly honlapot sem. Persze akadnak kezdetleges oldalak, de egy sem tűnik komolynak, összeszedettnek.
Amik használhatónak tűntek, azok pedig szemináriumi dolgozatok, vagy tételek főleg. Persze, mint általában, a Wikipédián van erről is szócikk, így most is erre támaszkodtam.

Nincsenek megjegyzések: